onlineprint

és amiről szó van: nyomda, nyomda, nyomda, és GYIK, tapasztalatok, vélemények, ajánlók, élmények, programok

Friss topikok

Impresszum

Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ 1117 Budapest Prielle Kornélia u. 8/a. T.: 1-239-5868

E-könyvek mobil szélessávon

2010.01.12. 09:56 Print

 

A könyvek, magazinok és újságok elektronikus úton történő olvasását lehetővé tevő elektronikuskönyv-olvasók (e-könyvolvasók) a digitális készülékek egyik első olyan csoportja, amely hozzáféréssel rendelkezik a mobil szélessávú hálózathoz. A WiFi-technológiát egy ideje már integrálják ezekbe a szórakozató elektronikai készülékekbe, de a mobil szélessávú hálózathoz való hozzáféréssel a készülékek valódi, zökkenőmentes mobilitást tesznek lehetővé. A legnagyobb szórakoztató elektronikai márkák most lépnek be erre az új piacra.

Például az Ericsson beépített mobil szélessávú modulja segítségével a Sony új e-könyv olvasója, a Reader Daily Edition képes a hozzáférésre a világon a legszélesebb körben alkalmazott 3G mobil szélessávú technológiához, a HSPA-hoz.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineprint.blog.hu/api/trackback/id/tr521665777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketeláb 2010.01.12. 17:39:00

Elképesztő, hogy mi van

A digitális technológia elterjedése miatt, elképesztő sebességgel nőt a nyomdaipar, könyvkiadás gyorsasága, napok-órák alatt készítünk el olyan nyomdatermékek, amelyek elkészítésére nem olyan régen hónapok kellettek most már ez sem elég át megy mobilra minden.

Évekkel ezelőtt egy nagykanizsai cég megrendelt tőlünk egy nyomdai munka kivitelezését, lementem Nagykanizsára a Balaton partján megálltam, ettem egy sült keszeget, a munka részleteit megbeszéltem a megrendelővel, majd egy hónap múlva leszállítottuk a prospektust. A közelmúltban, az előbb említett nagykanizsai vállalat részére ismét készítettünk egy kiadványt, e-mail-ben megrendelte a munkát, az FTP szerverre feltöltötte a digitális eredetit, másnapra elkészítettük a prospektust.

Én régen és ma is tíz-tizenkét órát dolgozom egy nap, csak nem ettem sült keszeget...

coopR 2010.01.13. 09:33:13

Láttam a múltkor a metrón egy figurát, könyvet olvasott a mobilján... Sztem ez azért túlzás, én biztos nem szenvednék az apró betűkkel, ha felnagyítja, mint ahogy biztos lehet, akkor meg "scrollozhat" folyamatosan.

Amúgy én inkább a hekket szeretem... de biztos megvolt régen a szépsége egy ilyen nagykanizsai útnak, főleg nyáron :)
süti beállítások módosítása