onlineprint

és amiről szó van: nyomda, nyomda, nyomda, és GYIK, tapasztalatok, vélemények, ajánlók, élmények, programok

Friss topikok

Impresszum

Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ 1117 Budapest Prielle Kornélia u. 8/a. T.: 1-239-5868

A Brother, és a környezettudatosság

2010.11.25. 09:17 Print

 

A Brother 2010-es karácsonyi mono lézernyomtatóinak kínálata két új taggal bővül. A megújuló lézercsaládon belül, a most megjelenő új, automata duplexes belépő lézer modellek – a HL-2240D és a HL-2250DN - immáron lehetővé teszik, hogy az otthoni és kisirodai felhasználású belépő kategóriájú gépekkel is nyomtathasson kétoldalas dokumentumot, így jelentősen csökkentve nyomtatási költségeit, valamint egyben környezettudatos támadást indítva az irathalmazok ellen.

A duplex nyomtatás fontosságát jelzik a nyomtatópiaci trendek is. Az irodai nyomtatásban az utóbbi évtizedben gondoltak először arra, hogy a papírköltségeket csökkentsék kétoldalas nyomtatási eljárással.

A Brother új belépő mono lézercsaládja tervezésekor a környezettudatosság is fontos szerepet játszott.
Ha nem csak a pénztárcakímélés a cél, de a környezetvédelmet is szem előtt tarva, a következő anyagokkal spórolhatunk: (a wikipedia honlap adatai alapján) minden egyes papír gyártására kivágott fából kb. 12.000 oldal normál A4-es papírlapot készítenek. Ehhez nem csak fára, de kb 30m³ vízre, kb. 50 KWh energiára, kb. 6 kg kénre, kb. 4 kg klórra, kb. 12 kg mészkőre és kb. fél tonna gőzre is szükség van.
Azok a cégek, amelyek csatlakoztak a Cool Erath programjához – első IT szereplőként a Brother is -, mindezeket az adatokat komolyan veszik, környezettudatosan gyártják és forgalmazzák termékeiket, közösen gondolkodva és dolgozva a közösségekért, bolygónk védelméért.

/c-enter.hu/

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineprint.blog.hu/api/trackback/id/tr22471985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-d(".")b- 2010.11.25. 11:27:46

Ma már minden gyártó környezettudatos, legalábbis a kampányában, de a reklámozott számok nem sok valóságot tartalmaznak szerintem.
süti beállítások módosítása