Május 15-én, szombaton a budapesti Vörösmarty téren, immár negyedik alkalommal rendezi meg a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLSZ) a Sajtófesztivált, amelynek célja hogy közelebb hozza az egymáshoz a lapokat, az újságírókat és az olvasókat, s egyben népszerűsítse a kiadványokat, s az olvasást.
Miközben naponta arról hallani, hogy válságban van a nyomtatott sajtó, az MLSZ tagvállalatai szerint előnyeként említhető, hogy sajátos esztétikai élményt nyújt, hirdetései kevésbé zavaróak, mint az elektronikus sajtóban, vagy az online termékeken. A nyomtatott sajtóban van idő a hirdetések tanulmányozására, a printnek nincs időkorlátja a befogadásnál, háttérbe szorulása elsősorban az olvasói szokások megváltozásával indokolható, s csak másodsorban a pénzügyi-gazdasági válsággal. A nyomtatott sajtó megújulásának egyik lehetősége a strukturális változásban rejlik, valamint az online és a nyomtatott termékek kombinációjában.