A brit Reklámszövetség elfogadta azt a tervezetet, amely alapján szigorúbban ellenőriznék a digitális hirdetési megoldásokat. A szövetség a brit reklám- és zeneipar hivatalos képviselőjeként a virtuális világra és elsősorban a közösségi portálokra is ki akarja terjeszteni a nyomtatott médiákban, a televíziókban, a plakátoknál és a rádiókban bevált hirdetési szabványokat. A cél az, hogy így védjék a népszerű közösségi oldalakat felkereső fiatal és idősebb felhasználókat a becsapós és a kérés nélkül felbukkanó reklámoktól.
Az elképzelés igencsak időszerű, mivel egyre több céges honlapon, szolgáltatás oldalán, sőt blogban találkozhatnak a látogatók különböző típusú és méretű internetes hirdetésekkel. Sokan reklámoznak és a felhasználók számára nem mindig világos, hogy amit olvasnak, az éppen egy objektív anyag-e vagy egy fizetett hirdetés.