onlineprint

és amiről szó van: nyomda, nyomda, nyomda, és GYIK, tapasztalatok, vélemények, ajánlók, élmények, programok

Friss topikok

Impresszum

Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ 1117 Budapest Prielle Kornélia u. 8/a. T.: 1-239-5868

Kezd magához térni az online hirdetési piac

2009.10.22. 13:23 Print

 

A recesszió okozta visszaesés után lassan kezd magához térni az online hirdetési piac.
Hiszen a hirdetők a hagyományos médiák helyet egyre inkább az internetre terelik reklámra költhető pénzüket, nemcsak azért, mert itt egyre szélesebb közönséget tudnak elérni, hanem azért is, mert az online hirdetési tarifák olcsóbbak a hagyományosnál, s jobban számszerűsíthető a befektetések megtérülése is.

E folyamatok eredményeként az internet a globális hirdetési piac 19 százalékát fogja kitenni 2013-ban – azaz 87 milliárd dollárt – a 2004. évi 4 százalékkal, 18 milliárd dollárral szemben – vélik a PricewaterhouseCoopers és a Wilkofsky Gruen Associates elemzői.

Így az internet a harmadik legnagyobb marketing médiummá válik. Továbbra is a televízió áll majd az első helyen: 36 százalékos, 168 milliárd dolláros piaci részesedéssel a 2004. évi 35 százalékot követően. A lapok továbbra is tartani tudják második helyüket, de az évi 92 milliárd dollárra taksált bevétel 2013-ban már csak a globális hirdetési piac 20 százalékát fogja kitenni a 2004. évi 28 százalékkal szemben.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineprint.blog.hu/api/trackback/id/tr731467518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöcsi 2009.10.26. 19:16:25

Reméljük a nyomtatott kommunikációra is át terjed
süti beállítások módosítása