onlineprint

és amiről szó van: nyomda, nyomda, nyomda, és GYIK, tapasztalatok, vélemények, ajánlók, élmények, programok

Friss topikok

Impresszum

Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ 1117 Budapest Prielle Kornélia u. 8/a. T.: 1-239-5868

Instore kommunikáció

2009.09.18. 08:54 Print

 

... megnyerni a fogyasztókat az eladás helyén.

Az értékesítési helyek erőssége, hogy egy helyszínen összegzik a fontos érintkezési pontokat, hogy azok egységes vásárlói élményhez vezessenek. A vásárlási élmény egyaránt befolyásolja a fogyasztót. Az instore kommunikációs munkának döntő fontosságú része a nyomdai kivitelezés. Az Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ tapasztalt munkatársai és szigorúan ellenőrzött gyártási folyamatunk garantálja a kiváló minőséget az instore termékeknél.
Nemzetközi kutatások szerint a vásárlási döntések 80%-a az üzletekben dől el - azaz a vásárlás helyén átadott információ kiemelt szerepet kap. Az ABI piac 30%-kal nő az Egyesült Államokban - ami nem véletlen, hiszen a kereskedők mindent megtesznek a csökkenő fogyasztás ellensúlyozására.

A DMS - digital media signage, magyar nevén digitális médiafelületek megjelenése egy újabb kihívás a nyomdaiparban- az eladáshelyi reklámozás legdinamikusabban fejlődő területe. A magyar piacon is egyre növekszik az igény az ilyen megoldások iránt.

A Digital Media rendszerek használata Nyugat-Európában is követi az USA-beli trendeket, a kelet-európai terjeszkedés pedig vélhetően 2010-től vesz nagyobb lendületet.

A Magyarországi DMS piac még gyerekcipőben jár, azonban jól látszik, hogy mindenki szeretné növelni eladáshelyi marketing tevékenységének hatékonyságát. Ezért a Digital Media terjedése várhatóan nemcsak a bérelhető reklámfelületeken fog erősödni, hanem az üzletekben is.
A bankokban, benzinkutaknál, postán, áruházakban és számos más helyen már a hazai közönség is gyakran találkozhat azokkal a képernyőkkel, amelyeken filmek, reklámok, szövegek vagy képi információk peregnek. A hagyományos módon - például videóról vagy DVD-ről - lejátszott tartalomhoz képest a DMS rendszerek lelke az az intelligencia, amely révén bármely pillanatban az akkor legmegfelelőbb tartalom jeleníthető meg. Ha például egy bankba belépve az ügyfél a hitelügyintézéshez kér sorszámot, a gomb megnyomását követően röviddel, a pénzintézet hitelekkel kapcsolatos információi jelennek meg a képernyőkön.
A kiskereskedelmi hálózatok a digitális médiafelületen új termékek bemutatásával növelhetik bevételeiket, de lehetséges alkalmazási területet jelenthet a kormányhivatalok kommunikációja vagy képzései, a hotelekben, repülőtereken vagy egyéb nyilvános helyeken megjelenített információs tartalmak.

Az Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ fontosnak tartja az állandó innovációt és üzletfejlesztést cégen belül és ennek megfelelően szolgáltatásai közé felveszi DMS rendszerek telepítését.
 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineprint.blog.hu/api/trackback/id/tr601390003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöcsi 2009.09.19. 15:30:15

Megalakult az MRSZ Digital Signage tagozata, mely az Out of Home Advertising kategóriájába tartozó digital signage hirdetési felületekre is specializálódott piaci szereplőket akarja összefogni. A digital signage formához tartoznak például a közterületeken és eladáshelyeken látható LED-falak, plazmaképernyők és egyéb digitális médiumok.

A 13 alapító tag részvételével megalakult tagozat célja az érdekképviselet mellett a tudásmegosztás, publikációk készítése, közös fellépés szakmai, jogalkotási és véleményezési ügyekben, illetve a felhasználók ismereteinek fejlesztése. További célja a piac mérése és a tagozat által képviselt eszközök hatékonyságát mérő módszerek kialakítása is.

A tagság megválasztotta háromtagú elnökségét: a Digital Signage elnöke Zentai István, a Visualpower alapító tulajdonosa lett, az alelnökök Csizmadia Attila, a Plazma Média ügyvezetője, és Strublik Sándor, a Samsung kereskedelmi vezetője.

Az új tagozat a Független Reklámügynökségek és Egyéb Szolgáltatók Tagozata (FÜGE), az IAB hazai képviseleteként működő Internet Tagozat, a Digitális Reklámeszközök Tagozata (DiRekTa) és a Regionális Tagozat (REGGI) mellett az ötödik az MRSZ szaktagozatainak sorában.

A Digital Signage tagozat alapítói:

1. Cinereal
2. Concert & Média
3. D-NET Informatika
4. Fazekas Ildikó
5. Mikropo
6. Patient Media
7. Plazma Média Reklámszolgáltató
8. Post Edison Computer Graphics
9. Praktikomp
10. Samsung
11. TeleDataCast
12. Visualpower
13. Zaj Rendszerház
Teperhet a nyomdaipar, mert nyomul a digitális világ kösse fel a gatyáját mindenki!

feketeláb 2009.09.19. 19:53:45

Nem kel be izélni a gatyába a nyomtatás mindig lesz, mert csak az idióták (igaz sok van belőlük) nézik a mindig képernyőt (mindegy, hogy mekkora). Kézbe kel venni mindent, hogy élvezni lehessen, legyen az egy Könyv vagy egy Nő.

Onlineprint Blog 2009.09.20. 15:38:06

@feketeláb: Kedves feketeláb veled értünk egyet, különösen támogatjuk a véleményedet azzal kapcsolatban, hogy kézbe kell venni bizonyos dolgokat egy apró kiegészítéssel a Férfiak kimaradtak a felsorolásból nálunk Nők is dolgoznak.
süti beállítások módosítása