Az internetes vonal ígéretes lehetőség az amerikai filmiparnak a kínai piac meghódítására, ahol évente mindössze húsz külföldi filmet vetíthetnek a mozik és ahol óriási veszteségeket okoznak kalózfelvételek. Az online videós oldalak egyes hollywoodi filmeket ingyen tesznek hozzáférhetővé felhasználóiknak, ami segít kiszorítani az utcákat ellepő kalózkiadványokat. A nagy hollywoodi stúdiók nehezen birkóztak meg azzal, hogy működő üzleti modellt dolgozzanak ki a térségben, de a kínai online videós oldalakkal való együttműködés, ami fizetős közönséghez juttatja el a filmjeiket, végre lehetőséget nyújt arra, hogy megvethessék a lábukat - magyarázta Mark Natkin, a pekingi központú Marbridge Consulting tanácsadócég ügyvezető igazgatója. Kína a világ legnagyobb internetpiaca több mint 450 millió felhasználóval és óriási küzdelem dúl az online videós cégek között, hogy minél nagyobb részt hasítsanak ki maguknak a piacról, és hirdetésekhez jussanak. Az öt éve még virtuálisan nem is létező kínai online videós piac hirdetési bevétele manapság a becslések szerint az egymilliárd jüant is eléri, és ez az összeg a várakozások szerint idővel megtízszereződhet.