onlineprint

és amiről szó van: nyomda, nyomda, nyomda, és GYIK, tapasztalatok, vélemények, ajánlók, élmények, programok

Friss topikok

Impresszum

Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ 1117 Budapest Prielle Kornélia u. 8/a. T.: 1-239-5868

A hirdetési piac megoszlása 2010-ben

2010.05.25. 08:52 Print

 

Az online hirdetési piac aránylag könnyen vészelte át a válságot, és úgy tűnik, töretlenül gyarapszik tovább. A webes hirdetési bevételek átlagosan 25 százalékos éves növekedést produkáltak. Ezzel együtt, a kiadóknak most meg kell találniuk azokat a hatékony és biztonságos megoldásokat, amelyek igazolják az elvárásokat.

A lehetőségeket jól érzékelteti egy tavalyi felmérés, ami az emberek médiafogyasztással eltöltött összes idejét, illetve ennek kapcsán az egyes médiatípusokra fordított hirdetési költéseket vizsgálta. Eszerint továbbra is vezet a televízió, amennyiben a felnőtt lakosság idejének 37 százalékát és a reklámbevétel 32 százalékát tudhatja magáénak. Az érdekes rész az napilapok és az internet viszonylatában következik: míg az előbbi kategória a figyelem 8 százaléka mellett a költések 20 százalékát teszi zsebre, addig az emberek médiafogyasztásra fordított idejük 29 százalékát töltik az interneten, ahová a reklámkiadások mindössze 8 százaléka összpontosul.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineprint.blog.hu/api/trackback/id/tr112029370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása