onlineprint

és amiről szó van: nyomda, nyomda, nyomda, és GYIK, tapasztalatok, vélemények, ajánlók, élmények, programok

Friss topikok

Impresszum

Onlineprint Nyomdai Szolgáltató Központ 1117 Budapest Prielle Kornélia u. 8/a. T.: 1-239-5868

Nyomdaipari gyorstalpaló ügyfél szempontból

2008.05.06. 10:09 Print

A felsőoktatási intézményekből kikerült marketing és reklámszakemberek többsége már az első munkahelyén szembesül a gyakorlati oktatás hiányosságaival. (Ezt nem csak olvastuk, de tapasztalatból is megerősíthetjük.) A gyakran használt közmondás, miszerint „a gyakorlat teszi a mestert” a szellemi szakik esetében is tökéletesen megállja a helyét. Vérmérsékletünk és a minket körülvevő stressz befolyásol minket abban, hogyan viszonyulunk egy friss, lelkes, de még tapasztalatlan kolléga, neadjisten ügyfél kérdéseihez, miközben három projektet szervezünk egyszerre, és mindkét telefonunk megszakítás nélkül csörög.

A jelenleg indított bejegyzés sorozattal szeretnénk segítséget nyújtani a más pályákról érkezőknek, és szeretnénk segíteni elkerülni a felesleges a levelezéseket, esetleges félreértéseket, pláne a felesleges bosszankodást.

Szólj hozzá!

Címkék: nyomdaipari gyorstalpaló

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineprint.blog.hu/api/trackback/id/tr7456181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása