A felsőoktatási intézményekből kikerült marketing és reklámszakemberek többsége már az első munkahelyén szembesül a gyakorlati oktatás hiányosságaival. (Ezt nem csak olvastuk, de tapasztalatból is megerősíthetjük.) A gyakran használt közmondás, miszerint „a gyakorlat teszi a mestert” a szellemi szakik esetében is tökéletesen megállja a helyét. Vérmérsékletünk és a minket körülvevő stressz befolyásol minket abban, hogyan viszonyulunk egy friss, lelkes, de még tapasztalatlan kolléga, neadjisten ügyfél kérdéseihez, miközben három projektet szervezünk egyszerre, és mindkét telefonunk megszakítás nélkül csörög.
A jelenleg indított bejegyzés sorozattal szeretnénk segítséget nyújtani a más pályákról érkezőknek, és szeretnénk segíteni elkerülni a felesleges a levelezéseket, esetleges félreértéseket, pláne a felesleges bosszankodást.